Чим можна допомогти батькам дітей з особливими освітніми потребами
Реалізація індивідуального підходу в роботі з батьками
Родини дітей з особливими освітніми потребами відповідальні за них упродовж усього життя. Тому, одне з найважливіших завдань педагогів – допомогти батькам повірити в себе, у власні сили, аби вони могли подолати всі проблеми. До кожної родини слід віднайти індивідуальний підхід, оскільки в кожної є свої потреби, можливості та пріоритети; одні потребують більшої підтримки, другі – меншої.wym-1665037731314
Принципи роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами
РОЗЛАДИ СПЕКТРУ АУТИЗМУ: ОСНОВНІ ФАКТИ (на основі книжки Олега Романчука «Розлади спектру аутизму у запитаннях та відповідях»)
П’ять фактів про розлади спектру аутизму:
1. Їх частота 2-6 випадків на 1000 дітей – вони є доволі поширеними і зустрічаються не менш часто, аніж інші, більш відомі дитячі розлади, як-от, для прикладу, цукровий діабет, синдром Дауна чи дитячий церебральний параліч. Втім, попри те, що ці РСА є такими поширеними, через брак знань щодо них – як у громаді в цілому, так і серед фахівців зокрема – РСА часто вчасно не виявляються або ж невірно діагностуються, а відповідно, дітям із цими розладами не надається вчасна, адекватна допомога.... wym-1617277748121
Психологічні особливості дітей з інтелектуальними порушеннями
Поради вчителям, які працюють з дітьми з затримкою психічного розвитку
Особливості розвитку та підтримки дітей з розладами аутистичного спектру
Програма написання психолого-педагогічної характеристики
Вправи для розвитку пам'яті та уваги
8 мультфільмів, які навчають дитину толерантності https://inlviv.in.ua/zhittya/video/8-multfilmiv-yaki-navchayut-dytynu-tolerantnosti
Рекомендуємо для використання у роботі збірник Войтко В.В. Продовжи… домалюй… дофантазуй… допрацюй… /В.В. Войтко [збірник завдань]. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2019. – 76 с.. Збірник містить вправи для розвитку уваги, пам’яті, уяви, мислення, емоційно-вольової сфери особистості, яка формується. Завдання розроблені в цікавій ігровій формі, що дозволяє використовувати їх як під час освітнього процесу, так і під час організації дозвілля дітей з особливими потребами і тих, які розвиваються в нормі. http://koippo.in.ua/arhiv/druk/udk_316_2019.pdf
Коментарi